سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه وکلای عدل

وکیل برای گرفتن دستور تخلیه

    نظر

در این مقاله میخواهیم راجب دستور تخلیه صحبت کنیم و چگونه می شود که دستور تخلیه را گرفت که به صورت کامل در این مقاله به شما آموزش می دهیم. در صورت داشتن سوال می توانید به سایت انتشار کننده مقاله مراجعه کنید.

اگر شما قصد دارید با یک وکیل جهت گرفتن دستور ملک برای تخلیه صحبت کنید و یا مشاوره داشته باشید ابتدا این مقاله را تا انتها خوانده و سپس با گروه وکلای آریا دادیار تماس بگیرید.

قراردادی که به صورت اصولی بین مالک و مستاجر تدوین گردیده وباحضور شاهدان به امضاء رسیده است نمیتواند مشکل خاصی برای مالک به وجود بیاورد، اما مواردی پیش میآیدکه امکان دریافت حکم تخلیه ملک مقدورنمیباشد مانند: نبود شهود و یا فقط وجود یک شاهد و یا قراردادی که به روش صحیح و قانونی مکتوب نشده است، در این شرایط وکیل نمیتواند درخواست حکم تخلیه ملک را نموده و امکان پیگیری وجود ندارد.

اما مواردی مانند: مستاجری که ملکی را به اجاره گرفته است بی اذن صاحب ملک به فرد دیگری بدهد ویا به موقع اجاره بها را به مدت سه ماه پرداخت نکرده وازملک جهت امور غیرشرعی و غیرقانونی استفاده نموده دراین گونه موارد میتوان نسبت به دریافت حکم تخلیه ملک اقدام قانونی را انجام داد وقتی که حکم تخلیه ملک صادر شد مستاجر موظف به اجرای آن میباشد.